Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



O programie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2017-11-10 09:17:28
branżowy program promocji, branża meblarska, meble, polskie marki produktowe, bpp, paih, polska agencja inwestycji i handlu, stoiska informacyjno-promocyjne, targi, konferencje, kampanie promocyjne, briefing dla prasy, materiały promocyjne, krajowe inteligentne specjalizacje, kis, polskie meble, stolarka okienna, stolarka drzwiowa, wystrój wnętrz, chiny, turcja, zjednoczone emiraty arabskie, zea, usa, niemcy, szwecja, włochy

Realizacja programu promocji branży meblarskiej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży meblarskiej, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży meblarskiej, jako całości sektora.

 

W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 9 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 7 krajach:

  • Chiny,
  • Turcja,
  • ZEA,
  • USA,
  • Niemcy,
  • Szwecja,
  • Włochy.

Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.

 

Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.

 

Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz polskiej branży meblarskiej.

 

W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiego przemysłu meblarskiego oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.

 

W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu dla branży meblarskiej. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym w trakcie wszystkich imprez targowych.

 

W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:

  • Chiny,
  • ZEA,
  • USA,
  • Turcja.

 

Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji dla branży meblarskiej zapraszamy do kontaktu.