Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



PAIH na targach Meble Polska 2019 - misja przyjazdowa Study Tour branży meblarskiej

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-03-22 16:08:52
branża meblarska, meble, eksport, 2019, meble polska, targi poznanskie, misja study tour, polskie meble

W ramach tegorocznej edycji targów Meble Polska 2019 w Poznaniu, Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizowała misję Study Tour dla przedstawicieli zagranicznych przedsiębiorców i dziennikarzy reprezentujących sektor meblarski.

Fot. Targi Meble Polska

 

Tegoroczna edycja targów Meble Polska odbyła się w dniach 12-15 marca w Poznaniu. Zarówno targi, jak i imprezy towarzyszące - Home Decor oraz Arena Design zgromadziły blisko 25 tys. odwiedzających z ponad 60 krajów. Meble Polska to jedno z ważniejszych wydarzeń prezentujących ofertę polskich producentów mebli, odwiedzane przez kupców meblowych z całego świata. Targi Home Decor prezentują najnowsze trendy w dekoracjach i wyposażeniu wnętrz. Z kolei ARENA DESIGN to najważniejsze w Polsce wydarzenie, które promuje innowacyjne wzornictwo na najwyższym poziomie oraz tworzy przestrzeń do współpracy między projektantami i producentami.

 

Firmy wystawiające się na targach Meble Polska prezentowały najnowsze kolekcje, nawiązujące do obowiązujących trendów i stylów.

 

Fot. Spotkania B2B

 

Przedstawiciele siedmiu państw (Indii, Kazachstanu, Stanów Zjednoczonych, Rosji, Turcji, Chin i Zjednoczonych Emiratów Arabskich) wzięli udział w misji, której celem była prezentacja potencjału polskiej branży meblarskiej. Misja Study Tour obejmowała m.in. wizytę na targach Meble Polska, organizację spotkań B2B z polskimi przedsiębiorcami, spotkanie z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli (OIGPM), wizyty studyjne w zakładach produkcyjnych (Idźczak meble, Benix oraz Arkos) czy w showroomach (ZAJC meble).

 

Fot. Konferencja prasowa dla zagranicznych dziennikarzy

 

W trakcie spotkań b2b dla kontrahentów, odbył się krótki briefing prasowy dla dziennikarzy, podczas którego o zadaniach PAIH S.A. opowiedział Dyrektor Obszaru Ekspansji Zagranicznej III Robert Zawadzki, a Dyrektor Targów Meble Polska Józef Szyszka przybliżył historię i specyfikę targów Meble Polska.

 

Uczestnicy misji mieli okazję na zapoznanie się z ofertą firm produkujących meble tapicerowane, skrzyniowe oraz meble kuchenne. Podczas wizyt Study Tour goście widzieli zarówno linie produkcyjne, jak i gotowe produkty.

 

Fot. Wizyta w firmie Idźczak meble

 

Fot. Wizyta w firmie Benix

 

Fot. Wizyta w firmie Arkos

 

Fot. Wizyta w showroomie ZAJC

 

Fot. Spotkanie z Michałem Strzeleckim - Dyrektorem Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli

 

Fot. Wizyta w Arena Design

 

Fot. Arena Design

 

Fot. Spotkania B2B

 

Program misji był bardzo napięty i wymagający, ale dzięki temu uczestnicy misji maksymalnie wykorzystali każdą minutę. Przeprowadzone spotkania B2B cieszyły się dużym zainteresowaniem również wśród polskich przedsiębiorców. Polskimi firmami byli szczególnie zainteresowani kontrahenci i dziennikarze ze Stanów Zjednoczonych, dla których rynek mebli w Polsce staje się coraz bardziej atrakcyjny. Pierwsze sygnały po misyjne wskazują na bardzo dobry odbiór i wiele potencjalnych nowych kontraktów. Trzymamy kciuki!