.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



IMM Cologne 2019 - relacja

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-01-28 14:47:39
targi, kolonia, niemcy, imm cologne, designed in poland, branża meblarska, meble, wystrój wnętrz, polskie stoisko narodowe, polska agencja inwestycji i handlu, paih, promocja polskiego sektora meblarskiego, materiały reklamowe, materiały informacyjne, filmy promocyjne, konferencja prasowa, program promocji branży meblarskiej, bpp, 2019

20 stycznia 2019 r. zakończyła się tegoroczna edycja największych w Europie i uznawanych za kluczowe na świecie targów meblarskich - IMM.

Jak szacują Organizatorzy tegoroczną edycję targów odwiedziło 150 000 osób. Przez siedem dni targów producenci i projektanci mebli, sprzedawcy, architekci i projektanci wnętrz mogli zapoznać się z szeroką i unikalną gamą wyrobów, akcesoriów i elementów wystroju wnętrz. Zdaniem gości to właśnie podczas targów w Kolonii branża wyznacza kierunki na nadchodzący rok.

 

 

Tegoroczna edycja była szczególna pod względem obecności polskich firm - było ich ponad 70, czyli blisko 2x więcej niż w 2018 roku! 9 firm miało okazję skorzystać ze wsparcia Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu wystawiając się na jednym z 2 organizowanych przez nas stoisk. Na stoisku pod hasłem "DESIGNED IN POLAND" swoją ofertę zaprezentowały firmy:

  • TARNAVA DESIGN STUDIO
  • DYLE FURNITURE
  • LECH FABRICS
  • SIKORSKI SUPREME FURNITURE
  • SAMANI
  • PROGRESS ECO
  • SZKILNIK DESIGN
  • 4NATURE SYSTEM - WERTYKALNI

 

 

Oferta naszych wystawców cieszyła się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też wierzymy, że targi IMM zaowocują intratnymi kontraktami i doskonałymi kontaktami biznesowymi.

 

 

W hali 5.1 Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. zorganizowała polskie stoisko narodowe w ramach realizacji programu promocji branży meblarskiej w ramach poddziałania 3.3.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, które ma na celu promocję polskiego sektora meblarskiego wśród zagranicznych przedsiębiorców. Polskie stoisko pełniło rolę przestrzeni networkingowej dedykowanej polskim wystawcom oraz przedsiębiorcom, którzy nie mieli na IMM własnych stoisk. Przez całe targi dystrybuowane były materiały informacyjnych polskich firm oraz wyświetlane były filmów promocyjnych.

 

 

15 stycznia br. zorganizowana została konferencja prasowa, podczas której Ekspert Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, Michał Strzelecki przedstawił informacje i ciekawostki dotyczące polskiego przemysłu meblarskiego.

 

 

Meblarstwo to silnie rozwijająca się branża polskiej gospodarki o globalnym znaczeniu i dużym potencjale wzrostu. Polska należy nie tylko do europejskich, ale także światowych liderów w produkcji i eksporcie mebli.